NASA udostępniła tysiące zdjęć i filmów w swojej wirtualnej bibliotece. Teraz każdy może je zobaczyć. Na stronie znalazło się ponad 140 tysięcy plików! Wśród nich…Polska.

Materiały pochodzą zarówno z danych jak i ostatnich misji NASA. Biblioteka zawiera materiały z lat 1920-2017. Wszystkie są podpisane, a niektóre zawierają obszerne wyjaśnienia dotyczące konkretnych miejsc czy wydarzeń.

Pod adresem https://images.nasa.gov/#/ można znaleźć ogólne zdjęcia Ziemi, Marsa czy Księżyca, lecz nie tylko. NASA opublikowała również fotografie i filmy z przygotowań do epokowych misji. Wnętrza promów, czy rozczulające powitania powracających z misji kosmicznych astronautów.

– NASA Image and Video Library pozwala wszystkim użytkownikom na szukanie, odkrywanie i ściąganie skarbów, jakimi jest ponad 140 tysięcy plików pochodzących z naszych misji w dziedzinie aeronautyki, astrofizyki, nauki o Ziemi, lotów w kosmos i wielu innych. Co ważne, ta strona będzie żyła i ciągle będziemy dodawać do niej nowe pliki – podały władze NASA.

Znalazło tam się również parę zdjęć Polski, które zostały wykonane z promu kosmicznego. Można dostrzec m.in.: Gdańsk, Wisłę i Baranią Górę. Są też zdjęcia z wizyty amerykańskich astronautów w Moskwie, nowojorczyków obserwujących tranzyt Wenus i Słońca czy Baracka Obamy zwiedzającego jeden z obiektów agencji. Ale to wciąż nie wszystko.

Umieszczone zostały archiwalne nagrania z Apollo 13. Ostrzeżenie! Na tej stronie można utknąć na parę ładnych godzin!

Znalezione obrazy dla zapytania zdjęcia polski nasa

Podobny obraz

Artykuł NASA pokazała wcześniej nie publikowane zdjęcia Polski! Zapierają dech w piersiach! (FOTO) pochodzi z serwisu wSedno24.pl - w samo Sedno!.