Skip to content

Wybierz puzzle i plakaty Answear aby pomóc dzieciom z domu dziecka

Konkurs #CatchTheMoment inspiracją dla akcji #CatchTheCharity

Answear od marca 2020 roku organizuje wyjątkowy konkurs #CatchTheMoment, którego celem jest przede wszystkim uchwycenie ważnych, pięknych, dobrych i radosnych momentów z życia codziennego. Międzynarodowy projekt jest dedykowany wszystkim pasjonatom fotografii, zarówno amatorom, jak i profesjonalistom, którzy chcą pokazać swoje codzienne życie, zaprezentować ważne chwile i przedmioty, które dają radość i szczęście. Uczestnicy konkursu mieli za zadanie dodawać zdjęcia na swojego Instagrama i oznaczać je dedykowanymi hasztagami. Profesjonalne jury co miesiąc wybierało najlepsze fotografie, a następnie nagradzało konkretne osoby. Wybór jednak nie był wcale taki prosty, ponieważ łącznie nadesłanych zostało 15 tysięcy prac. Projekt spotkał się więc z ogromnym zainteresowaniem i stał się inspiracją do nowej akcji, czyli #CatchTheCharity. Artystki i graficzki związane ze sklepem wybrały najlepsze fotografie konkursowe, a następnie stworzyły wyjątkowe puzzle i plakaty, które trafiły do sprzedaży. Całkowity dochód w ich zakupu trafi do wybranego domu dziecka.

JAK DOBRZE, ŻE TO REKLAMA KSIĄŻEK

Niegrzeczne Książeczki

Smok

29 PLN

Tytus to najlepszy kolega Antka. Ale dziś chłopcom trudno jest się zrozumieć, bo Antek nie chce się podzielić swoim nowym przebraniem. Czy to znaczy, że jest niegrzeczny?

Wybierz puzzle i plakaty Answear – pomagaj i wspieraj dzieci z domów dziecka

Produkty w symbolicznych cenach można kupić w sklepie. Więcej na temat historii samego projektu można dowiedzieć się ze strony catchthecharity.answear.com – to właśnie tam, a także na Instagramie Answear można zgłaszać placówki, które potrzebują wsparcia. #Catch The Charity jest wyjątkowe nie tylko ze względu na ideę, a również na przebieg akcji. Dołączając do niej klienci mogą nie tylko zakupić produkty, ale przede wszystkim zgłosić dom dziecka, któremu, ich zdaniem, należy się pomoc. Możesz więc zaangażować się podwójnie –  liczymy, że to właśnie dzięki Tobie uda nam się trafić do najbardziej potrzebujących, a Twoja pomoc w nagłośnieniu akcji #Catch The Charity przyczyni się do poprawy sytuacji podopiecznych wybranego domu dziecka.

„Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku – jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki Maję Nowakowską i Magdalenę Bażelę, plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego.” – mówi Joanna Kosman, marketing manager Answear.com 

JAK DOBRZE, ŻE TO REKLAMA KSIĄŻEK

Niegrzeczne Książeczki

Rosół

29 PLN

Rosół babci to zupa najlepsza na świecie, ale nie dziś, kiedy… posypano ją natką pietruszki. Antek nie chce jej zjeść. Czy to znaczy, że jest niegrzeczny?

Teraz także i Ty możesz pomóc, dokładając swoją cegiełkę. Wystarczy, że zakupisz puzzle i plakaty, sprawiając radość nie tylko osobom, w ręce których trafią ładne przedmioty, ale także osobom, których w realny sposób poprawisz jakość życia. 

ANSWEAR.com to pierwszy polski sklep multibrandowy, który oferuje szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. Powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Trzy lata później ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji, by już w 2015 roku uruchomić sklepy na Ukrainie i w Rumunii, a kolejne na Węgrzech i Bułgarii. Od początku swojej działalności sklep zyskał uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody. Na swoim koncie ANSWEAR.com ma także ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.

Czytasz artykuł … i bardzo dobrze

Piszemy i wydajemy książki, tworzymy magazyn dla rodziców, prowadzimy super księgarnię. Jeśli nas nie znasz… kliknij i

The post Wybierz puzzle i plakaty Answear aby pomóc dzieciom z domu dziecka appeared first on NATULI - dzieci są ważne.